Gym!

Idag efter jobbet mötte jag upp Hanna för gym. Hon köpte gymkort på mitt gym så nu jäklar ska vi träna tillsammans. Jag tror man tar sig lättare till gymmet om man har bestämt träff med någon. Annars är det lätt att man hellre stannar kvar i soffan och degar. Eftersom jag känner att jag håller på och bli sjuk (eller är sjuk) så tog jag det lugnt med konditionen och körde bara på styrka. Sen solade jag lite solarium för att försöka få upp färgen som har börjat försvinna :/ Går så fort!

Vi har pratat om att gymma igen på måndag morgon INNAN jobbet, typ ses halv 06.30 och köra på! Blir super skönt att gå till jobbet efter, man känner sig så himla pigg och duktig då :)

I helgen är det Avicii i Globen med syrran och Malin. Och som jag har längtat!!!! Kommer bli så jävla grymt!! Riktig fest kommer det bli. Lär även stöta på en och annan man känner, åh vad kul :D:D Taggade som fan är vi!

På söndag är det match, kanske inte världens bästa tajming. Men det var inte så jätte tidigt så jag hinner sova ut.

Hoppas bara att min förkylning hinner försvinna. Ska inte träna imorgon, då kan det bara bli värre och jag verkligen vägrar att bli sjuk till helgen. Det enda som skulle kunna stoppar mig är om jag var döende, eller kanske inte ens det :p

Puuusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0