Onsdag

Ikväll kommer Malin och Hanna hem till mig för att förbereda Göteborgs resan. Vi ska välja musik att ha i bilen, köpa dricka, drink tillbehör och snacks. Planera lite mat också osv.
Innan allt detta hade vi tänkt träffas vid solariet. Jag vill sola för att kunna behålla min färg! Hanna och Malin vill också få lite färg, så de hakar på :)

Torsdag är det träning och sen jobbar jag och Hanna halvdag på fredag. Vi tre ska försöka åka runt kl 14 på fredag för att komma fram kanske vid 6-7 tiden...  Vi får försöka ha så få stopp som möjligt, typ bara när jag har kört halva vägen och Hanna ska ta över.

Kommer bli grymt!
Kraaaam

Kommentarer
Postat av: Malin

De kommer bli grymt!!! :D

2012-02-22 @ 13:00:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0