Thailand

Imorgon drar jag till Thailand och kommer hem igen den 18 februari. Känns väldigt overkligt och jag tror inte att jag kommer fatta först jag kliver av flyget i Thailand alt. framme på hotellet och ska checka in! Helt oooootroligt underbart!

Har kollat prognosen nu under den kommande veckan, och det ser ut att vara 30+ varje dag! Hoppas verkligen vi har tur med vädret så man kommer hem med lite färg haha.

Ska bli väldigt spännande att smaka på den thailändska maten. Smaka skillnaden mellan "svensk thaimat" och riktigt thaimat. Längtar även till att få snorkla eftersom jag aldrig har upplevt det tidigare.
Den här resan kommer nog bli helt grym och få spendera tid med familjen i 2v.

Hotellet ligger precis vid stranden, så det är bara att vakna, käka frulle och sen ta sig ner till stranden.

Men resan dit blir lång. 10h flyg till Bankok, byta flyg till Phuket ca 1,5h och sen taxi i ca 1h. Vi åker med Thaiair, så det känns faktiskt lite lyxigt!! Det är värt den långa restiden för att komma fram till ett paradis.
Känna värmen direkt när man kliver av flyget... LOVE IT!

Taxin går kl 10 imorgon och flyget ska lyfta 13.40. Tiden kommer vara 6h+.

Vågar man testa thaimassage? Har hört att de ska vara helt brutala haha. Knäcker och vrider hela kroppen. Lite läskigt, typ går på en och allt. Ska tydligen finnas något som heter Swedish massage. Får se vad det blir!!


Kommer sakna vissa super mycket! Men jag ska sola och ha det eeextra bra för er :)


ÅÅÅÅÅH VAD UNDERBART DET KOMMER BLI!!!!!!!

puuuuuuuussssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0