2011/2012


(ej någon ordning)

1. Sensation White i Oslo med syrran. Kan nog ha varit det bästa jag gjort i hela mitt liv! Lyssna på grym musik med jäkligt häftiga effekter och bara få dansa järnet heeela kvällen/natten och inte nog med det. ALLA var klädda i vitt. Jag måste uppleva Sensation White IGEN, gaaaranterat!!



















2. Summburst på Stadion i somras. Påminner lite om Sensation White eftersom det är samma slags koncept, ungefär hehe. Kända DJ's som spelar från kl 14 fram till sen natt. Eric Prydz, Avicii, David Guetta, Adrian Lux m.m. Var med Malin, Lina, Jossan och träffade även syrran och hennes kompis där. Love it! Är 2012 blir det en repris :)


















3. Magaluf resan med en massa massa kompis! En helt underbar resa i 12 dagar och bara leva livet. Festa, sola och bada. Kan det bli så mycket bättre? Vill verkligen åka på en sommarresa igen med mina kompisar :) Lärde känna Sara som jag är väldigt bra kompis med idag!



































4. Fått en massa nya vänner som jag verkligen bara ääääälskar!!

------------------------------------------------------------------------------------------




1. Thailand, 2-18 februari
2. Avicii, Globen 3 mars
3. Summerburst, Stadion 15-16 juni
4. Utlandsresa i sommar?


LÄÄÄNGTAR!





Kommentarer
Postat av: sara

love too you snygging!! <3

2012-01-06 @ 12:34:19
URL: http://mondoblog.se/sarahallebrant

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0