Blå färg

Idag efter jobbet åkte jag och köpte blå kroppsfärg eftersom jag ska på smurfparty på lördag. Lisa har fyllt 22 år och firar det med typ 80 pers och så har hon delat ut olika smurfar till alla som man ska klä ut sig till. Jag fick "AIK-smurfen". Väldigt passande ;) Malin ska vara "clownsmurfen", så vi ska hjälpa varandra att måla oss blåa hahaha. Sen är ju frågan hur vi ska ta oss dit... Man måste ju tänka på färgen och att den kanske färgar av sig lite. Tunnelbanan kan bli förkallt om man inte kan ha långbxor på sig. Jag funderade på taxi men det kanske är ovärt.. Hm..
Festen äger i alla fall rum på Mariatorget i en lokal där de har en bar. Eller lokal å lokal? Bar kanske? I don't know.
Men jääkligt kul ska det bli! Längtar verkligen :) Kommer bli en reunion på samma sätt, både från mitt första fotbollslag Hammarby och lite från högstadiet osv.

När jag var klar i stan åkte jag hem till Malin och hängde där ett tag. Nu sitter jag hemma och måste varva ner lite innan jag kan gå och lägga mig.

Imorgon är det träningen igen :) Ska bli najs. På torsdag börjar mördaträningarna igen. Fyfan, man blir brutalt trött utav löpträningen. Man får typ ångest utav att gå dit :/ haha. Och sen in i gymmet och kötta, men det tycker jag ändå är kul :)

På onsdag kväll efter jobbet ska jag mysa med Sara, sen på fredag blir det även utgång med Sara :)
Har inte en dag/kväll ledig den här veckan. Eller kanske på söndag när jag tänker efter haha
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0