förlust

faaan då, vi förlorade kvartsfinalen med 1-0. Det mest störande är att vi var det bättre laget och som hade mest målchanser, men fick inte in bollhelvetet.... De fick in en boll på en kontring och en tåpaj. Aja...

Idag har jag lite beslut ångest om jag ska stanna hemma ikväll eller inte haha (I-lands problem).
Får se om jag blir sugen när det börjar mörkna ute och man sätter på partymusiken.
Jag är välkommen hem till Jenny och dricka med en och annan tjejkompis hehe. Sen är nog tanken att vi ska dra till Imperiet. Men som sagt, får se. Eftersom jag köpte dator så har man inte sådär jätte mycket pengar...


Imorgon hade jag tänkt (ÄNTLIGEN) rensa och fixa lite med min klädkammare/förråd. Ser ut som hej kom och hjälp mig. Kommer säkert hitta en massa kläder och bara "ååh juste, den här :)" och en del kläder där prislappen sitter kvar eftersom plagget aldrig har används. Malin kallar mig för Shopaholic, kanske är det... haha.

Har beställ kläder från Nelly för 1v å 4 dagar sen och fortfarande inte fått de. Tanken var att jag skulle ha en topp där ifrån på nyårsafton. På hemsidan stog det att om man beställde kläderna innan den 28 december så var man garanterad kläderna innan nyårsafton. Mm sure bacon. Är skit irriterad. Men jag mejlade till de och klagade. De frågade om jag ville ha något som plåster på såret eftersom det hade blivit förseningar pga tekniska fel och scanningen när de skulle skicka mitt paket. Jag svara och sa att jag ville ha ett presentkort. Fick 150 kr så får väl bara glad för det.

Pusssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0