Fredag, lördag och söndag

I fredags var en riktigt bra kväll förutom att det blev en aning för mycket dricka från min sida haha. Fick känna av det också i lördags :/

Sara, Malin, Hanna och hennes kompis kom hem till mig och förade. Var så jävla kul! Hade en massa godsaker som tilltugg till drickat. Sen grym musik, dans och vi gjorde oss i ordning. Sara fick sminka mig igen och fixa mitt hår. Hon är så grymt druktigt! Blev super nöjd!!
Har röjt hemma hos mig nu tre helger i rad. Hoppas inte grannarna störs allt för mycket haha. Men nu ska jag ändå iväg på torsdag och vara borta i lite mer än 2v, så då får de lugna helger :p

Vi drog till Sollan (som vanligt) och var där till strax innan kl 00.30 typ. Var skit bra drag och vi dansade non stop!
Verkligen älskar mina tjejerkompisar, kan verkligen vara mig själv och bara ha så himla kul!
Men jag, Hanna och hennes komis Jenny tog hen taxi hem strax efter 03. Då hade jag fått nog och ville bara hem och typ dö.. :p
Vaknade på lördagen och mådde så himla dåligt. Men man får skylla sig själv. Som tur var skulle jag hänga med pappa, så fick lite liv i mig när han skulle komma och hämta mig vid halv 2 typ. Åkte hem till deras lägenhet. Mamma och syrran var borta. Så jag och pappa lagade middagen så den skulle vara klar tills de kom hem.

Jag åkte tuben hem vid 19 och kom hem å diskade det som blev från förfesten. Sen satt jag i soffan hela kvällen och kolla på Gladiatorerna och var inne på facebook. Hade verkligen ingen energi till något annat.

Men idag har jag mått bättre. Har varit och solat lite igen. Ska snart gå ner till affären och handla något som jag kan laga och ha med mig till matlåda imorgon. Skönt med en kort vecka för att sedan åka till Thailand på torsdag.

Ikväll ska jag börja packa inför resan! :)




















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0