Fredag

Igår var en rolig men också mycket konstig kväll haha.

Malin och Hanna kom hem till mig och förade och gjorde oss i ordning tillsammans.
När jag var färdigsminkad känner jag att något irriterad mitt öga och vi kan inte hitta vad det är och det är sjuuuukt irriterande!! Hanna försöker hälla några vattendroppar i ögat för att se om det går bort vilket det inte gör. Slutar med att jag måste sminka om hela mitt vänstra öga och jag känner mig stressad eftersom vi skulle gå strax. Vi kommer i alla fall i tid till pendeln men jag får fan inte upp dragkedjan på min sko och får lite panik över det. Kul att gå med öppna skor baktill... Det löser sig på pendeln och jag får ÄNTLIGEN upp dragkedjan efter ett bra tag av kämpande haha.

När vi kommer till Sollan S U G E R (!) det.. Det var så sjukt dåligt. Första gången jag upplever det där.
Jätte dåliga DJ's som spelar skit dåliga låtar och HELA låtar. Blir lite långtråkigt eller vad man ska säga. Vi försöker dansa men kan inte riktigt flippa ur. Samtidigt var det bara en massa gamlingar kändes det som.
Typ 40+, och om de inte var 40+ så var det 18 åringar. Vi fattar inget. Eftersom vi har varit där ett antal gånger och aldrig upplevt det blev det lite konstigt. Vi försökte göra det bästa utav situationen men det gick inte haha.
Sen upptäcker jag ett brännhål på mitt nya linne också, super kul.. Och det är fortfarande ett mysterium hur det gick till. Skit konstigt. Slutade med att vi gav upp och drog hem strax efter kl 02 haha. Var länge sen man gick hem så tidigt. Fast det var ändå lite skönt faktiskt om jag ska vara ärlig. Hade även haft lite ångest under kvällen för jag kommer inte ihåg om jag släkte ljuset hemma eller inte. Men både Malin och Hanna var helt säkra på att de inte såg något tänt ljus när vi gick. Och som tur var såg jag att det var släkt när jag kom hem. PUH!
Och när jag kommer hem ser jag att mina byxor håller på och gå sönder. Jävla konstig kväll helt enkelt :S

Vaknade kl 11 idag utav väckarklockan och var skit trött. Kändes som om jag kunde ha sovit hur länge se helst.
Satte igång med dammsugandet och städandet direkt. Sen skulle jag iväg och träffa Stina på en fika i Fridhemsplan. Var super trevligt att bara sitta över en kopp cafe latte och vara snacka en massa skit. Riktigt mysigt!

När jag kom hem satte jag igång med middagen. Blev kyckling i ugn med potatisklyftor och egen svampsås som jag gjorde på svampen som jag och pappa plockade i höstas :) Har legat i frysen ett tag och ville göra något med de nu.

Just nu håller jag på och tvättar lite inför imorgon. Ska ha cup hela dagen i Salem. Första matchen börjar kl 11. Skönt att det inte är allt för tidigt. Kan man sova ganska länge i alla fall.

Ikväll ska jag inte alls göra mycket. Bara sitta framför datorn och TV å kolla på Gladiatorerna. Är helt sjuuukt trött!!

Bilder från igår och idag:











-----------------------------------------------------------------------------------------------








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0