Freeedag

Fan vad kul jag hade igår med Sara, Hanna och Malin! Malin anslöt sig till oss inne på Sollan lite senare vilket var skit kul :)

Sara och Hanna var hemma hos mig först och förade. Vi fixade oss tillsammans och lyssna på bra musik :)
Sara fick sminka mig för kvällen för att öva och det blev huuuuur bra som helst. Jag brukar inte köra på sån ljus sminkning så jag kände knappt igen mig själv med det blev verkligen skit snyggt och passade mig jätte bra.
Älskar mig nya glittriga paljett topp som jag har köpt och hade på mig under kvällen. Riktig partypingla!

Vi drog in till stan vid halv 11 och börjde på Pure mellan typ 23-00 och efter det drog vi till Sollan och var där till nästan stägning. Hade mina nya platå/kilklackar på mig. Fick lite ont i fötterna sista timmen och kunde knappt gå från taxin upp till lägenheten hahah. Men det vare värt eftersom de är så sjukt snygga :D


Ikväll är det smurffest i Mariatorget, ska bli sjukt kul!
Ska möta upp Malin för att åka hem till My i Slussen där även Grek-Soffe kommer vara så ska vi hjälpa varandra att måla oss blåa över kroppen hahah. Har aldrig gjort det förut, så kommer bli spännande att se resultatet. Man behöver i alla fall inte bry sig något om smikningen ;)


Bilder från gårdagen samt ikväll kommer att läggas upp imorgon :) Men kan bjuda på bilder från Saras smikning:





Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0