Hårmodell

Kom precis hem från Mariart där jag har varit hårmodell för min kompis Sara som utbildar sig som sagt var.
Gjorde två frisyrer med någon platta i håret, en fin frisyr och en wild and crazy. Kan se om jag kan få bilder på den fina frisyren utav Sara ;)

Kom precis ut från duschen, behövde få bort all hårspray, dust och tupperingen haha. Men nu hoppas jag på att det ska vara lätt igen att borsta ut allt efter galet mycket balsam.

Tisdag - torsdag denna vecka sk jag vara på kurs. Ska faktiskt bli kul. Ska handla om brottmål, så blir spännande! :)

Idag har jag haft så sjuuukt jävla ont i min kropp (typ extreeeem träningsvärk från igår?). Har knappt kunnat gå och gjort väldigt ont när jag tex. har hostat haha. Sprang så himla mycket igår eftersom jag bytte med en spelare igår och inte två som det har varit tidigare. Spela, vila, spela, vila osv. Tog på krafterna!
Imorgon är det träning igen. Gym + fotboll.. Hur tusan ska jag orka det??

Aja, ska se om jag hittar något att äta nu innan jag ska gå och lägga mig. Hann inte äta någon middag idag och det börjat komma ikapp mig nu haha.

Pussiluss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0