Löning!

Äntligen var lönen här! haha. Den har varit saknad. Kostade mig dyrt att köpa dator, men det var lätt värt det!

Ikväll hade jag tänkt kolla på Tunnelbanan kl 20 på kanal 5. Fast egentligen kanske man inte bör göra det med tanke på att det finns en chans att man kanske blir livrädd att åka tunnelbana efter det och speciellt sent på natten... Hm... Men kommer nog inte kunna hålla mig ifrån. Det är lite jobbigt att det ska krocka med Svenska mästerkockarna på 4an.  Får väl zappa imellan de.

Var och besökte solariet idag efter jobbet för att försöka vänja kroppan lite innan Thailand. En vecka kvar.
Annars kommer min hud få en chock hahaha. Vill ju inte bränna mig första dagen, vore ingen hit.

Nu måste jag sätta igång med disken innan jag riktigt kan koppla av i soffan och kolla på TV.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0