Måndag

Idag efter jobbet kom Hanna hem till mig och hängde. Skönt med lite sällskap.
Vi åt upp min torsk i ugn som jag gjorde igår (SKIT GOD) och sen bara satt och glodde på tv :)

Senare körde jag hem henne och nu sitter jag själv här i soffan och ska strax sova. Jag hade svårt att somna igår så var ganska trött idag. Känner mig inte heller så där jätte trött nu... Jobbigt, vill sova mycket ju!

Imorgon är det träning och jag sitter redan nu och funderar på vad jag ska göra för middag innan den haha.
Hm.. Något som går fort eftersom jag inte har all tid i världen innan träningen. Det löser sig!

Bilder på min god goda torsk i ugn:


Innan ugn


Efter ugn


Kommentarer
Postat av: Malin

kan man få receptet på firren eller? :D

2012-01-18 @ 21:57:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0