New Yers Eve

Shit va bra filmen var! Jag och Hanna verkligen älskade den. Kunde inte hålla tårarna inne heller, blödig som jag är.
Gråter ju tamefan till allt!! hahaha. Och så vill man ju inte sitta i biosalongen och skämma ut sig haha.
Alla killskådisar var hur snygga som helst, och jaa, jag ville typ ta med alla hem haha :) Lite svårt kanske...

Men den filmen kan jag VERKLIGEN rekomendera om man gillar romantiskkommedi filmer! Åh så bra den var.
Mycket smygreklam under filmen, typiskt USA.


Kommentarer
Postat av: sara

tycker vi ska se hamilton!! micke persbrant har fått värsta kroppen. dreggel! ;) puss

2012-01-06 @ 12:32:35
URL: http://mondoblog.se/sarahallebrant

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0