Nyår

Malin kom hem till mig runt kl 18. Vi tittade på vad hon skulle ha för kläder och sen satte vi igång och laga skit god mat :) Blev 3-rätters middag. Förätt blev avokado med kräftsjärtsröra, varmrätt blev oxfilé med egengjorda potatisklyftor med bea och god sallad. Efterrätt blev pannacotta med passionsfrukt som Malin och hennes mamma hade gjort på morgonen. En väldigt god och lyckad middag!!

Efter middagen plockade vi undan och gjorde oss i ordning. Musiken på högsta volym och bara att tagga till :)
Satt och drack i soffan och åt lite snacks till. Jätte trevligt!
Kl 23 började vi röra oss hemifrån för att åka till Slussen för att kolla på fyverkerierna och möta en killekompis och hans kompisar. En riktigt fin utsikt!
Efter det drog vi hem till en utav hans killkompisar som bodde jätte nära vid Mariatorget och festade där hela natten.
Spelade lite bearpong och dansade och hade kul :)

Jag och Malin tog halv 6 tåget hem och var hemma strax efter sex. Då började vi äta lite och tog bort allt smink. Sen gick vi och la oss. Tror vi somnade strax innan kl 7. Tyckte det känndes jätte konstigt att gå och lägga sig då haha, för jag går ju upp kl 7 när jag ska till jobbet. Var bara en konstig känsla..

På söndagen sen gjorde vi inte ett piss hehe, vi gick och köpte pizza. Fick vänta på de i 45 min eftersom någon annan hade baxat våra pizzor. Skit irriterande. Men det vare värt! Finns ingen godare pizzeria än den i sumpan som vi alltid går till :)
Satt i soffan sen hela dagen och kollade på tv och tv-serien Awkward. Jag har redan sett alla avsnitt men ville att Malin skulle se serien också eftersom den är så himla bra!

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Malin

haha, vilka brillor Chrille hade på sig :P

2012-01-04 @ 13:34:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0