Söndag

Blev till å vara hemma igår kväll. Mamma och pappa kom över. Vi åt middag på en kinarestaurang här i Sumpan. Efter det gick vi tillbaka hem till mig och kollade på en film som vi hade hyrt och åt lite godis. Mysigt! De drog runt kl 22 och sen satt jag bara hemma och kollade på Gladiatorerna på TV4 play. En del snygga hunkar där jaa haha.

Idag har jag rensat/städat i min klädkammare. Behövdes. Hittade en del grejer som jag skrev tidigare som man bara "ååååh den här". Ska ge en topp till Malin och lite grejer till syrran. Ville behålla det mesta själv haha.
Vek allt och försökte göra något system. Nu får jag verkligen se till å hålla det fint där inne. Vika allt och vara försiktig...

Sen gick jag bort till pappersinsamlingen och kastade lite grejer.
Senare under eftermiddagen kommer Hanna hem till mig och så ska vi nog äta middag eller något beroende på vad klockan blir :)
Annars har jag tvättid kl 19, har inte tvättat på 2 veckor, så det är en del att tvätta. Jobbigast är alltid efterråt när allt ska resnas och vikas och det.

 

Alltså hur mycket tjocktröjor kan man ha?




Kolla vad fint det blev! Att jag inte tänkte på att ta en bild före också för att man skulle kunna ha sett skillnaden. Aja :) Skönt att det är gjort nu!


Kommentarer
Postat av: Malin

jäklar vilken skillnad de blev!!! snyggt :D

2012-01-08 @ 16:42:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0