Träna + bio

Kom precis hem från gymmet. Sprang 5km på löpbanet + lite magstyrka efter. Var helt slut efter löpningen. Fyfan måste bli bättre på att komma igång med konditionen och styrkan igen. Varit så fruktansvärt dålig, lat helt enkelt!

Men snart slutar Hanna sitt jobb och då ska jag möta henne för att åka in till stan och se på bio. Eftersom vi har reserverat biljetterna så måste man hämta de 1h innan. Och den timmen tänkte jag utnyttja genom att kolla på en ny dator i Siba affären på Kungsgatan, eftersom min nuvarande dator inte mår så bra haha. Har varit nära på att kasta ut min dator genom fönstret ett antal gången!!

Har hittat en skit bra (hoppas jag ;) ) HP dator med extra bra ljud. En såkallad "musikdator" för de som gillar musik, like me! PERFEKT!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0