Veckan har gått snabbt!

Gud vad veckan har gått snabbt!! Helt galet, redan fredag imorgon!!

Kom hem från träningen för ca 1h sen. Körde mördarträningen igen och jag kände mig svagare idag, var väl fortfarande sliten från gymmet i tisdags. Körde 5x40 kilo på bänkpressen igen. Vi körde en massa löpning ute också. Uppvärming i 15 min, = 7 varv runt löparbanan, sen intervaller 7minx3 där man sprang intervaller i 7 min och växlade mellan 3 lag. Så när de andra sprang fick man vila i typ 45 sek men shit vad det tog!

Känner mig lite skakig i armarna nu haha.

Imorgon ska jag ut med Hanna och röja :) Kommer bli kul!!




ÅÅÅH 2 VECKOR KVAR TILL THAILAND!! :):):)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0