Hellu

Jag är inne på min sista semestervecka nu, känns tråkigt!
Fast ändå kanske skönt på något sätt, tycker det är bra med rutiner. Jobba, träna m.m
 
Min första semestervecka startade jag med att åka upp till mitt landställe i Norrland med mamma och pappa. Eftersom Frida var i England kunde hon inte följa med.
Var mest jobb faktiskt än vila. Gräset, vattnet, städa, skulle göras innan man kunde koppla av. Men det han jag kanppt göra innan jag skulle åka hem. Men det är väldigt skönt ändå att få lite miljöbyte.
Sen tröttnar man ganska fort när man är där uppe eftersom det inte finns så mycket att göra. Ligger typ i en skog eller vad man ska säga. Eller inte skog, men aa...
Kunde heller inte bada något för att vattnet var SVIN kallt, fyfan...Trist att man inte ska kunna göra det på semestern. Får nöja mig med att jag var i Thailand i februari i år och ska dit i februari igen nästa år :)
 
Direkt när jag kom hem från Norrland gjorde jag mig i ordning för utgång med tjejerna. Startade med en förfest/grillfest i Sollentuna (eller nu vart det var), sen åkte vi in till stan och var på två ställen och sen efterfest. Långt kväll men väldigt rolig!
 
Sen under min andra vecka gjorde jag inte så mycket. Slappade mest och träffade kompisar och gick ut osv.
Hade en pool, grill kväll med Hanns kompis och hennes vänner i Danderyd, super trevligt var det!
I fredags var det ugång igen med en massa goda drinkar och festade till tidig morgon.
Lördagen var jag och Hanna bara hemma och slappade. Vi var helt slut efter fredagen. Tanken var att jag skulle ut med My på lördagen men jag orkade verkligen inte. Sved i mina ögon för att jag var så himla trött.
Så blev en film och godiskväll hemma. Såg Shoo Bre och den sög verkligen, as dålig!!
 
På söndage gjorde jag heller inte så mycket, gick till gymmet och körde
 
Igår var det fint väder, så jag tog cykeln till Marabouparken och solade. Fick skit mycket färg såg jag sen senare mot kvällen :) Riktigt najs!!
 
Sen mötte jag upp Malin, Frida och Alex för ett stenhårt löp/styrkepass på Sundbybergs IP.
5 varv på löpbanan som uppvärmning, 2x200 m intervaller där vi växlade, och sen styrka och nerjogg.
Om jag har träningsvärk idag, ja tack. Kan fan inte gå i trappor haha.
Sen drog vi hem till mig lagade skit god mat. Sen åkte Alex och Frida hem och jag och Malin åkte hem till henne en snabbis för att hämta lite grejer. Sen lyckades jag övertala henne att följa med in till Söder för att ta något glas och då även Sara mötte upp oss. Satt bara på Chill och snackade skit :) Super mysigt!
Efter det åkte jag och Malin hem till mig och sov. Malin skulle jobba idag så hon behövde gå upp tidigt men inte jag, jag vaknade kl 11 haha.
 
När jag hade vaknat så åkte jag och hälsade på Hannas jobb för första gången. Cyklade dit på typ 5 min.
Vi drog till Max där jag åt en glass och Hanna åt lunch.
 
Nu är jag hemma och han  precis cykla hem inna skitovädret. Det är helt sjukt vad det regnar just nu!!!
 
När Hanna har jobbat klart sen drar vi till gymmet. Blir tredje dagen på rad för min del, fan vad jag ska bli biff då!
 
 
btw så ÄLSKAR jag min nya mobil!!! Bästa alltså, och grym kamera :):)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0