Torsdag

Kom hem från stan för typ lite mer än en timme sen.
 
Efter jobbet åkte jag in till stan och mötte Anna (ARO) för en lite tur på stan samt middag.
Blev tacobar, då vi testade deras nya rätt. Var så där, smakade för mycket koriander.

Efter middagen gick vi i lite affärer och jag hittade ett par skit snygga skor :) Kan man ha både till vardags och till fest. Bra höstskor!
 
När Aro och jag hade sagt hej då mötte jag syrran i stan som också var där. Fick man träffa henne en snabbis också. Köpte en ny blå/grön eyeliner eftersom min turkosa helt plötsligt bara är borta... Hm..
 
Tog pendeln hem, satte mig i soffan och kände hur jäkla trött jag var!!
 
Nu sitter jag bara i soffan och degar. Blir en lång men rolig dag imorgon.
 
Först jobb. Sen möta Malin för träning och kanske syrran. Möta upp Hanna, käka middag. Bio - Batman.
 
KUL!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0