Helgen

Helgen har varit faktiskt ganska luugn. Skönt!

I fredags var jag, Hanna och Sara ute. Vi mötte sedan upp min syrra och hennes kompis Linda. Ytterligare senare kom även Malin.
Vi var på Sollan såklart haha, sedan drog Frida och Linda vidare till Cafét.
Jag och Sara drog mot Söder och åkte sedan hem. Hanna och Malin gick också vidare.
Så blev faktiskt en ganska så lagom kväll för min del. Eftersom det hade blivit lite för mycket dricka helgen innan så var jag fortfarande ganska osugen på att dricka så blev även chill med det.

På lördagen sen mötte jag upp Malin och Hanna för god mat i solen, jag tog thai, Hanna en pizza och Malin en kebabrulle.

Efter det åkte jag och Hanna hem till mig och kollade på Portugalmatchen och fick äntligen se lite ögongodis. Ni vet vem jag menar haha.

Söndagen gjorde vi inte så mycket, vi skulle spela match senare på eftermiddagen så man gick typ bara hemma och vänta på att få åka.  Spelade 0-0 mot de som ligger sist och det var länge sen jag var så frustrerad både på plan och efter. Fyfan, var nästan som om man inte visste vart man skulle ta vägen. Var surt dagen efter men det har äntligen börjar släppa nu.

Måndagen spenderade först jag och Hanna på gymmet. Sen åkte vi hem till Malin och grillade svingod middag och sen såg vi på Sverige matchen som tyvärr inte heller slutade bra. Fick man gå och lägga sig besviken två kvällar på rad haha.

Tis-tors är jag på kurs, tvistemålskurs. Kursen hålls på mitt gamla jobb och det är riktigt kul att få chansen att träffa en massa gamla kollegor igen, och imorgon är det lunch med de också :) WIIIEE!!

Imorgon efter jobbet tror jag att jag ska träffa Stina och bara mysa samt snacka skit!

Och sist men inte minst, på fredag och lördag är det SUUUUUUUMMERBUUUUURST med Hanna och Sara. BLIR FETT!!!

Bilder från helgen kommer i nästa inlägg!

puuusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0