Tappat lusten

Känns som om jag har tappat lusten att blogga faktiskt... Tycker egentligen att det är kul så vet inte vad som har hänt! Får väl kika in lite då och då och skriva.
Ser ju att det fortfarande är personer som går in och kollar vilket är kul. Får väl bli bättre igen på att blogga helt enkelt.

Ska försöka få fram ett eller flera inlägg i helgen.

Ikväll ska jag i alla fall ut med Hanna, syrran och hennes kompis Linda.
Jag och Hanna börjar hos mig med middag, tror det blir tacos. Sedan gör vi oss i ordning och dricker drinkar.

Förra helgen blev lite för mycket för min del, sa till mig själv att jag aldrig igen skulle dricka... Men så ska man dricka drinkar ikväll igen, så det höll speciellt inte länge! haha.

Vill bara säga att jag älskar mina vänner och nära å kära, ni vet vilka ni är. För att ni finns och alltid ställer upp i vått och torrt! :) puuusss på er <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0