20 j*kla månader!!

Herregud. Idag när jag kom hem från jobbet låg det ett brev på golvet från min hyresvärd Förvaltaren.
Det stod att de kommer i januari 2013 renovera heeeela mitt hus i 20 månader och att man ej kommer kunna bo i huset under den tiden!!!!! De kommer hjälpa en att hitta en tillfällig lägenhet för tiden alt. ett nytt permanent boende om man så vill. Herregud, januari känns så långt bort fast ändå så nära nu. Måste man hålla på och flytta alla ens jävla grejer. Fyfan vilket jobb!! I 20 MÅNADER!! Vart tusan kommer jag att bo nästa år och de 20 månaderna framöver? Vad vill jag, vänta på min lägenhet som kommer vara jätte fin och ny renoverad eller kanske byta lägenhet helt och hållet?
Jag funderar på att kolla vilka permanenta boenden de kan erbjuda, om det inte är något att ha så får jag bo i den tillfälliga lägenheten och sen flytta tillbaka hem till min lägenhet.

Nej helsike vilket jobb!!!
Alla kommer få ett personligt möte med projektledaren, ska bli spännande....

2013 blir ett spännande år :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0