Åh sååååå bra!!

AVICII ÄR KUUUUUUNG!!!
Var så himla bra igår! Var så glad och riktigt lycklig. Få dela det som jag typ gillar mest, musik och konserter m.m, men min syster och min bästa vän. Kan inte bli så mycket bättre! Vi hade så tur med allt och slapp stå i köer, det gick så smidigt. Var så skönt :)

Vi var framme vid Globen runt kl 22, knappt någon kö (eftersom det började redan vid kl 20), ingen kö till garderoben osv. Vi visste att Avicii skulle börja spela kl 00 så det var det vi gick och väntade på. Hängde i baren och bara taggade till äääännuu mer!

Sen när Avicii kom så drog festen igång på riktigt. Fysatan vad bra han är!! Ville att det aldrig skulle ta slut. Men det kändes som om han spelade i en evighet vilket var bra. Massa coola effekter :D

Nej ritkigt jäkla bra var det. Kunna dansa och bara ha det bra.
Tyvärr kunde jag inte riktigt skrika/sjunga med så mycket eftersom jag inte hade någon röst, så fick mima för det mesta. Men det var lugnt :)


























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0