:)

Vi vann matchen igår med 2-0 :) Jag gjorde ett mål och en målpass. Men var heeelt jävla slut, märks att man har varit borta på semester samt varit sjuk. Men kul med vinst!

Efter matchen åkte jag hem till mamma och pappa och åt en suuper god middag. Fläskkottletter med potatisgratäng med god sallad. Efter det åkte jag och hämtade Hanna som skulle sova hos mig för att vi skulle upp och gymma idag innan jobbet.
Vi ställde väckarklockan på kl 06 (jag brukar gå upp kl 07.15 annars) och gick direkt till grymmet. Var där vid halv 7. Jag sprang på löpbandet i 22 min (3,6 km) perfekt start. Sen gick jag/vi in och körde styrka. Känns nu efterråt..

Är så himla glad för att vi verkligen gjorde det också. Var på jobbet strax efter kl 08 och var skit pigg. Blev dock lite tröttare på dagen, men det vare värt.

Efter jobbet mötte jag upp Hanna, igen, för att ta min bil hem till henne. Hon skulle bjuda på middag och Malin skulle även komma. Blev lax i ugn med ett recept som Hanna brukar laga. Var jätte gott :) Mätta blev vi.
Sen degade vi i sängen och nu är jag hemma å ska sova. Är verkligen skit trött...

Imorgon är det jobb och träning. Ska bli kul med träning!

Goooodnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0