Fredag

Idag efter jobbet mötte jag upp Hanna för en shoppingtur på stan. Vi båda hittade en del :) Hittade ett par skit snygga turkosa jeans på Top Shop som jag blev nöjda med.
Tanken var från början att vi skulle chilla hemma ikväll eftersom vi skulle ha match imorgon. Men den har tyvärr blivit inställd... Så ingen idé att bara sitta hemma och dega tänkte vi.
Efter stan åkte vi hem till mig i Sumpan och åt. Nu är vi hemma hos Hanna för att hon ska duscha och välja kläder. Sen drar vi hem till mig igen och så är det min tur att få duscha göra sig fräääsch. Sedan blir det till å ta någon drink hemma eller två haha.
Oftast är det ju så att när man inte har tänkt att gå ut så blir det som roligast. Ska ligga nu och tänka på vad jag ska ha på mig (:
Kraaaaaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0