Fredag och lördag och söndag.. såkallat, helgen

Har varit en bra helg med fest, chill och match.

I fredags åkte jag, Hanna, Sara och Malin hem till min kompis My där även Soffe kom.
Vi var ett super gäng med 6 snygga brudar. Skit rolig förfest :)

Sen drog vi till Sollan och var där ett bra dag. Var inte så mycket folk, vilket var lite konstigt. Så blev mest hängande och snackande.

På lördagen kom Malin och Hanna hem till mig typ vid halv 12, 12 och vi degade HELA dagen. Från den tiden till Melodifestivalens slut kl 22, sen tog de bussen som gick halv 11. Vi åt pizza till frukost och sen gick vi å hyrde film (en skit rolig som fick oss att skratta mycket) samt köpte godis.
Senare mot kvällen ville Malin och Hanna gå ner och handla lite mat. Blev mackor i ugn och.. en påse chees doodels (? något sånt). Typ som stora ostbågar.
Vi hejade på Loreen och Danny igår, så rätt låt vann. Den var verkligen mycket kraft och känsla i sig.

Sov typ i 30 min i fredags, så var heeeelt jäkla döende igår, eller alla var.
Somnade kl 23 igår och vaknade nu kl 10 utav att pappa ringde och väckte mig. Men det kanske var lika bra det.
Satte igång med disken det första jag gjorde. Så nu är det gjort vilket bara är skönt.

Idag har jag träningsmatch! Kommer bli skit kul att få spela i det här fina vädret! Vi ska möta Bollstanäs damjuniorer tror jag på Grimsta IP. Super taggad blev jag nu!! :D

Har varit en helt perfekt helg och jag älskar mina tjejkompisar! <3
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0