Fredag-onsdag

Sorry att jag inte har bloggat... Mycket att göra.

I fredags var ju tanken att jag och Hanna skulle chilla hemma med tanke på att vi skulle ha match på lördagen. Men eftersom den blev inställd drog vi ut istället. Skit kul hade vi :) Var på Solidaritet hela kvällen och var mest mingel och en del dans. Vi var hemma hos mig först och förade, drack goda drinkar och lyssnade på grym musik och valde kläder, det gamla vanliga helt enkelt men så kul.
Vi åkte hem runt 4 tiden tror jag och var hemma till kl 05. Somnade runt kl 06 och vaknade vid 11.

När vi vaknade började jag göra mig i ordning för att åka och möta upp Adde på en lunch. Super kul att träffa han igen. Blev en jätte god lassange. Snacka en massa och uppdatera varandra om vad som händer i livet.

Efter lunchen åkte jag hem igen, tog en power nap och sen kom Hanna hem till mig igen för ytterligare en utgång :D
Samma visa igen, bestämma kläder, drinkar och lyssna på musik. Vi hann även med en skit god kött middag. Sen drog vi in till stan och mötte Syrran och Moa för att gå på Collage. När vi hade varit där ett tag drog jag och Hanna vidare till Sollan igen. En väldigt lyckad kväll. Kul att träffa syrran också, känns som om det var länge sen.

Söndagen var mest en bakis dag. Åkte först hem till mina föräldrar för att kolla till cykeln som jag ska börja använda för att ta mig fram och tillbaka till jobbet. Dock var det punka på framdäcket, men pappa ska hjälpa mig och fixa det. Han är verkligen världens bästa!!

Sedan åkte jag hem och Hanna kom över. Hon köpte en pizza och jag körde på resterna från middagen.

Sen sov hon över för att tanken var att vi skulle upp kl 06 på måndagen och gymma. Men så blev dock inte fallet. Klockan ringde och i helsike att jag hade orkat gå upp. Blev till å komma till jobbet kl 09 haha.

Måndagen jobbade jag och sen på kvällen var jag hårmodell hos Sara som skulle göra brudfrisyr, blev skit fint!! Hon är så himla duktig!

Idag har jag jobbat, diskat som fan och sen tränat.
Nu sitter jag och kollar på BB.

Imorgon är det AIK kick off :):)

Bilderna kommer i ett senare inlägg.

Puuusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0