Hm vad ska man ha för rubrik??

Igår blev det en liten utekväll. En lugnt kväll. Sara har mått dåligt och kände sig seg. Vi drog till East och hängde där i 2h. Sen mötte hon upp sin kille och åkte hem med honom. Malin hörde då av sig till mig och vi möttes upp :) Hände inte så mycket, gick runt på stan och bara hängde hehe....
Sen gick vi förbi donken och hälsade på Jolle som jobbade. Jag åt faktiskt inget, väldigt stolt ;)
Efter det åkte vi hem. Malin skulle upp å jobba idag.
Var hemma vid kl 02, var ganska skönt när man tänker efter.

Nu är jag hemma hos mamma och pappa och kollar på AIK matchen på tv.
Står 0-0 och matchen är inte så spännande. Men kul att se AIK!

Ikväll kommer Malin hem till mig och vi ska bara ta det lugnt. Match imorgon mot Nacka.
Vi hade tänkt vara lite nyttiga ikväll. En god middag och typ fruktsallad kanske. Kommer i alla fall bli super mysigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0