Hunger games

Jag och Malin bestämde oss för att gå på bio igår.
Vi valde att se Hunger games som varken jag eller Malin riktigt visste vad den handlade om. Den enda jag visste att det var baserat på en trilogi.
Tror jag aldrig har gått på en bio föreställning där jag inte har en aning om vad den ska handla om. Hade varken läst eller sett trailen. Bara hört en massa prata om att de vill se den.

Vi gick på SF i Vällinby i deras största salong.

När man inte vet vad filmen handlar om har man inga förväntningar. Och fyfan vad bra filmen var!! Älskar den!!
Riktigt bra och spännande. Lite hemskt iof, men åååh så grym! Nu längtar jag till del 2 och 3 om jag antar kommer. Kanske borde läsa böckerna??




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0