ikväll köööör vi

Ikväll köööör vi :)
Jag, Sara, Malin, Hanna, My och Soffe ska ut och röja. Kommer bli sjukt jäkla najs!!
Alla är skit taggade och det kommer bli grymt.

Vi börjar hemma hos My i Slussen och drar till Sollan och festar hela natten, är skit danssugen.
Har precis bestämt vad jag ska ha på mig. Frågan är om jag är nöjd med det senare haha. Troligen inte, typsikt mig.

Jag ska platta håret senare och måla naglarna.

Väntar på Hanna som kommer hit innan vi drar. Då ska hon få äta min köttfärssås som jag gjorde igår. Jag äter min nu, för klarar inte av att hålla mig tills hon kommer :p

Sen möter vi upp Sara här i Sumpan och sen Malin vid Slussen :)

Jag och Hanna kör på en box vitt vin ikväll..


HÖÖÖÖÖRS!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0