Lagfest och utgång

Hade en suuuuuuuper fredag! :D
Vi hade lagfest hemma hos Rebecca som bor så himla fint! Vi var 9 st och vi drack, körde lite tjejspel och satt bara och snackade till bra musik å gott snacks.
Taxin kom och hämtade oss halv 12 och jag, Hanna, Jossan och Emelie drog in till stan. Sen åkte Emelie hem för hon skulle jobba eller vad det var. Men vi andra drog vidare till Sollan där vi mötte upp Malin och hennes jobbarkompisar. Var super mycket folk och det var riktigt bra musik. Hade verkligen så himla kul! Extra kul att Jossan hakade på tycker jag :)
Runt kl 04 åkte jag och Hanna hem till mig. Åt lite och sen däckade.
Vaknade kl 12 utav att mitt p-piller alarm ringde, men det var nog bara bra. Hade lätt kunnat sova hela dagen.
Mådde som man förtjänade... Vi drog ut och handlade god frukost och vi kunde äta non stop hehe.
Nu är jag hemma hos Hanna och väntar på att hon ska duscha klart. Sen ska vi hem till mig igen och laga en super god köttmiddag. Efter det äre dags att göra sig i ordning igen. Den här gången ska vi träffa Stina och Jenny och festa järnet. Får se vad som händer och vart vi hamnar...
Bilder kommer i ett annat inlägg :) kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0