Måndag

Har lite ont i mina lungor när jag hostar. Känns som om det rasslar, jätte roligt :/

Efter jobbet lagade jag min goda pastarätt med bacon, championer, cream frech, vitlök och lite kryddor. Super gott!

Sen tog jag en dusch och nu sitter jag bara framför tvn och chillar. Ska kolla på BB kl 19 och sen får jag se vad det blir för något.

Igår åkte jag och Malin och kollade på våran match mot Stuvsta. Eftersom båda var sjuka så fick vi stå vid sidan, och vi va inte ensamma. Vi var nog 6-7 st tjejer från laget som stod på sidan och var sjuka haha.
Vi vann i alla fall med 7-0 så nu är vi vidare i 8-dels final, motståndet är ej klart ännu.
Ska bli kul med match på söndag i alla fall, var ett tag sedan :)

Kraam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0