Myskväll

Igår hade jag och Malin onsdagsmys.

Efter jobbet kom Malin hem till mig, vi lagade våran goda pasta som är efter mammas recept. Så jäkla gott!



Sen var det bara soffhäng hela kvällen. Var mycket bra på tv så det var verkligen en perfekt degarkväll.
Bästa var helt klart Djungelns drottning. Skrattar så himla mycket till det programmet :) Tjejerna är verkligen helt blåsta... Men det är super uderhållande haha.

Vi somnade strax efter kl 23. Malin gick upp tidigare än mig idag och jag sov vidare.
Vaknade 07.20.

Tog cykeln till jobbet, och det är en backe som är skit lång och seg. Den är inte speciellt brant, men den är så lång och känns som om den aldrig tar slut. Men får se det som bra träning.

Jag tog ut min friskvårdstimme idag på jobbet och drog hem vid halv 4.
Har precis kollat klart på det senaste One Tree Hill avsnittet på datorn, så fruktansvärt bra. Älskar serien!!

Ikväll är det match :) Victoria cup mot Täby. Sen match, börjar halv 9. Och eftersom de ligger en div. ovanför oss får vi en straff i början.
Kommer bli spännande!

Kommer vara riktigt trött imorgon, men det är bara att stå ut.
Imorgon kväll är det lagfest hemma hos Rebecca. Blir väl utgång efter det! KUL!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0