Söndag

Matchen slutade 3-3.. Jag gjorde ett mål och en målpass.
Matchen var sådär, ganska seg. Vi var det bättre laget och borde ha vunnit. Tur att det bara var träningsmatch.

Sen när jag kom hem gjorde jag rent avloppet i badrummet. uschaaaaaa och bläää.

När jag skulle laga mat höll jag typ på att elda upp hela min älskade riskokare..livsfarligt
Hade den på ena plattan och så lagade jag en sås på den andra.. Skulle jag stänga av såsplattan men råkade sätta på plattan där riskokaren stog. Jag kände ingen lukt eller något, ändå stod jag precs där. Och den är gjort på plast.. Luktade fan inge gott! Så nu måste jag slänga den och köpa en ny, fyfan vad klantigt!!



Annars håller jag på och tvättar nu, ska snart ner och hämta upp det sista. Skönt!
Nu sitter jag hemma med ett dilemma.. Ska man kolla BB eller Partaj? hahaha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0