Tisdag

Igår var jag hemma från träningen. Tanken är att jag ska träna igen på torsdag. ÄNTLIGEN!!
Fan vad tråkigt det är att inte kunna träna som vanligt, tröttsamt att bara sitta hemma.

Lagade super god lax i ugn igår med en citronsås som man häller över och sen fetaost på. Ris och tomater till det :)
Sen ringde Hanna och jag kände för att åka hem till henne och chilla. Hon var hemma från träningen pga skada, så då tänkte jag att vi kunde hänga tillsammans nu när jag ändå är så pass frisk. Tog bilen och var hemma hos henne strax innan kl 19. Kollade på reprisen på BB och sen live showen som börjar kl 19. Sen var det top model Sverige och sen Desperate housewifes. Under Desperates färgade jag även Hannas hår mörkare brunt. Såg skit bra ut, men har inte sett resultatet. Hon har lovat att MMs mig det!
Åt lite popcorn och hade det jätte mysigt.

Åkte hem vid kl 22 och gick i princip och la mig direkt.












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0