Fredag och lördag och.. söndag

I fredags tog jag det bara lugnt med Sara. Hade myskväll. Vi satt bara i soffan och chillade! Snackade och hade det bra :) Efter BB så stack Sara hem och jag gick i princip och la mig direkt. Skulle ha match på lördagen mot Bajen.

På lördagen kom först Frida och Pappa hem till mig och hämta mina bilnycklar. Frida skulle övningsköra med min bil. Lite senare kom mamma hem till mig och vi möttes upp på Willys för att handla alla ingridienser till pastasalladen som vi skulle laga till alla. Vi hade en gemensam luch vilket var super mysigt!

Sen stack jag iväg på match, skit konstigt väder. Regn, sol, regn, sol....
Matchen slutade i alla fall 2-2 och jag gjorde båda våra mål. Vi låg under med 2-0, så det var okej med 1p.

Senare på kvällen kom Sara hit för utgång. Förade, lyssnade på musik och dansade. Skit kul :)
Sen drog vi in till stan och söder och hade det naaaaajs!

Idag har jag inte så mycket planer, bara ligga hemma och chilla. Tvätta ikväll.. Känner mig lite småsjuk :S
Malin skulle ringa sen, får se om hon kanske kommer över.

Puuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0