Valborg

Var en grym valborg :)
Åkte hem till en tjej som hette Rebecca som bor en liten bit utanför Upplands-Väsby, typ på landet haha :)
Men det var riktigt fint! Såg nästan ut som ett gult slott med torn. Vi grillade, åt efterätt och gjorde goda goda drinkar! Sen fixade vi oss, spela lite drickspel och sen åkte vi in till stan. Hamnade på Bar 54 där vi spenderade resten av kvällen. När vi var nöjda med festandet gick vi och åt kebab och efter det åkte vi bara hem. Var hemma runt halv 4.
Super nöjd med hela kvällen!!! Skönt väder också :D

Roligaste var nog när vi skulle ta bussen in till stan, och vi är verkligen ute på landet. Åkrar runt m.m
Så stannar en blå Saab vid oss och det kliver ut en tjej och en kille och vi tänker att de vill fråga efter vägen. Men så visar de sina polisbrickor och vill kolla våra legg eftersom i hade dricka haha. Civilpolisen mitt ute i skogen typ, hur stor är chansen? haha. Men som tur var hade vi inte gjort något olagligt hehe.

Idag när jag vaknade satte jag igång med städandet, gjorde rent badrummet och bäddade rent. Längtar att gå och lägga mig bara för det hehe.

Väntar på att Hanna ska komma hit direkt efter sin Göteborgs resa. Flyget landar på Bromma 18.30, så det är snart :D
Medans jag väntar på henne håller jag på och lagar falukorv i ugn, svin gott :)
Sen ska vi bara sitta och snacka skit, har inte setts på en vecka!!!

Puuuussss













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0