Hellaaoooo

tja tja bloggen :)
 
I fredags var det avslutningsfest med laget. Vi hade bokat bord på Jai Thai på Kammakargatan där vi åt en massa massa god mat, drack och hade prisutdelning.  Jag vann skytteligan för andra året på rad, svin kul!
Var jätte trevligt och sorligt på samma sätt eftersom vår tränare samt materialare ska sluta. Det är så himmla tråkigt för tycker om de båda så otroligt mycket, så kunde inte hålla in tårarna. De har verkligen bidragit till så mycket gott och kärlek så det kommer kännas enormt tomt efter de.
 
När allt var klart så började folk röra sig hemmåt och några satt kvar och drack mer och pratade en massa och bara hade det bra. Sen gick vi vidare ut. Tyvärr splittrade vi oss senare pga lite olika orsaker.
Jag och Hanna hamnade på Rose. Fick betala 200 kr för att komma in och 30 kr i garderoben. Så jävla dyrt!!
Men det var lätt värt det eftersom det var sjukt bra musik o jag och Hanna dansade non stop hela kvällen. Hade en toppen kväll och det var kul att få gå ut med Hanna igen, hade saknat det :)
Var hemma runt kl 04 och somnade med en gång!
 
På lördagen sen mötte jag upp Jenny och Krille för en lite snabb träff på en kina restaurang. Sen åkte jag hem till pappa och mamma. Mamma var och red och pappa skulle på hockey med sin kompis så jag hakade på.
Innan vi åkte till hockeyn gick jag och pappa ner och åt lunch på Pong.
Efter lunchen kom pappas kompis och hämtade oss och vi åkte mot Globen.
AIK - Växsjö, 3-2. Svin kul med vinst!!
 
Efter matchen fick vi skjus tillbaka till Pong igen för att möta mamma för middag. Hahaha, två gånger på samma dag var vi där, kul :p
 
Sen åkte jag bara hem och tog det lugnt eftersom jag skulle upp och jobba AIK matchen på söndag halv 1.
Tyvärr förlorade de mot Gefle med 1-0 på övertid, vilket verkligen inte får hända om man ska vinna SM-guldet...
Sjukt störande!!!!
På kvällen gjorde jag inget, bara hängde hemma. Var helt slut.
 
Igår jobbade jag och sen åkte jag till kursgården Vår Gård i Saltsjöbaden, där jag även är nu, för att jag skulle vara på kurs där tills torsdag eftermiddag. Tre övernattningar blir det här. Men det känns skit bra, lyxigt!!
Svin god mat och så har de ett eget bageri här. Alltid färskt varmt bröd och en massa bakelser. Farligt dock.
 
På torsdag när jag kommer är det nästan direkt träning. Sen på fredag ska jag nog hänga med syrran och kanske någon mer. På lördag förmiddag har jag match i Victoria Cup. På kvällen lär väl det bli utgång.
 
Tur att de har tillgång till gratis internet här :)
 
Hittade en as ball bild på Carolina Gynning här på kursgården. Det är en fotograf som jag inte kommer ihåg namnet på nu, som har din fotoutställning här. As coola bilder! Gilla den med Gynning bäst, se inlägg ovan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0