Vår gård

Fan asså, det enda man gör här är att äta och sitta still och lyssna... hahaha
Bra kombo?? nej.
Undra hur många kilon man går upp på 3 dagar haha.

Men såg att träningen imorgon blev inställd, så har precis slängt iväg ett sms till Hanna för att höra om vi ska gymma imorgon efter min kurs och hennes jobb. Nu måste jag röra på mig, Long time agooooooo!
 
Ligger i sängen nu och kollar på Bonde söker fru. Efter det är det Dallas på TV.
Imorgon är det sista dagen på kursen. Ska bli både skönt och trist. Man lever lite lyxlivet här. Klagar man inte på!
 
Har verkligen kommer ner i varv. Menar klockan är ju bara kvart i 9 och jag är redan sjukt trött.
Vilket bara är bra! Kommer man tillbaka utvilad på fredag när det är dags att jobba igen.
 
Drack ett gott glas vin idag innan middagen tillsammans med mina kollegor, var mysigt :)
 
 
Pöss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0