Fredag och lördag

 
Hej!
 
Igår var en skit rolig dag. Fick besöka häktet Kronoberg med jobbet. Var första gången som jag fick se hur det var på ett häkte.
När vi var det så kom det in en person som de skulle låsa in, en som de skulle släppa och en som skulle vidare till ett fängelse. Faktiskt skit intressant att se hur det går till! Verkar vara en ritkigt rullians där, händer saker hela tiden.
De ska bygga om Kronoberg, så jag och två till representerade vårt jobb och det var riktigt intressant att få höra vad de har tänkt osv.
 
Sen efter besöket så åkte jag och mötte pappa. Vi gick till restaurang Pong och väntade in mamma. Vi skulle äta god thaimat :) Jag tog ett glas rosé under tiden och pappa tog en öl. Mysigt att bara sitta och prata strunt med pappa!
 
Efter det gick vi hem och bara satt och glodde på TV och tog det lugnt. Gick och la oss tidigt, vi var så himla trötta..
 
Idag vaknade jag halv 8 och var super pigg. Pappa och jag åkte och mötte Frida för att sedan ta oss hem till mig då Frida skulle övningsköra med min bil. De är ute och kör just nu medans jag håller på och tvättar samt städar och plockar undan lite.

Kvart i två åker jag mot Vallentuna för att spela sista seriematchen som är riktigt viktig. Vallentuna ligger sist i serien så finns inget annat än vinst. Men oftast är det de som ligger långt ner som överaskar, så blir spännande!
 
Efter matchen vet jag inte riktigt vad som händer! Antagligen utgång, men får se med vem och vart jag hamnar :)

Imorgon ska jag och Malin till Kista galleria och köpa en present till Hanna och lite sånt. Hon kommer ju hem på måndag efter att ha varit borta i 5v :) SAKNAR DIIIIG!! <3
 
I onsdags jobbade jag på AIK matchen. De mötte Elfsborg och det slutade 1-1. Tyckte det var en spännande match där det hände mycket. Riktigt spännande nu i Allsvenskan :)
Sen i torsdags så blev vår träning inställd så följde med pappa på hockey o det var skit kul!
 
 
 
Pööss
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0