Haaaallå hallå i stugan

Tja tja bloggen!
Syrran frågade idag varför jag inte skriver längre i bloggen.
Svaret är typ att jag har glömt bort...
 
Idag har jag varit på jobbet. Var en sån där dag då jag bara var sur på allt och alla haha. Inte ofta jag har det, men idag blev det så. Var trött och irriterad. Men så mår väl alla människor ibland.
Blev bättre sen typ sista timmen hehe. Men vi har så otroligt stressigt just nu på jobbet så jag tror att alla går runt och är lite små sura och stressade. Smittar ju av sig lätt, vilket inte är bra. Förhoppningsvis blir det bättre snart. Kan ju hålla tummarna för det.
 
I fotbollen går det väl hyffsat bra. Eller för laget går det bra, men för min fot går det inte så bra.
Har fortfarande min jädrans ganglion i foten som fan inte är att leka med. Får brutalt ont varje gång jag sätter på mig fotbollsskorna och man får liksom plåga sig lite igenom alla övningar och matcher.
Som tur var så är det bara 2 matcher kvar. Sen ska jag fundera på om det är värt att operera bort knölen eller om man ska avvakta tills efter Thailand i februari. Eftersom jag måste då gå på kryckor ett antal veckor. Sen vill jag inte ha ärr som kan blekas och bandage i Thailand... Hm, satan vilket svåra val det alltid ska vara.
 
Bortsett från allt så ligger vi just nu 3a i vår serie och vi sattsar på att bli bästa 3a i div3 för att ha en chans att gå upp till 2an eftersom de ska göra om hela damfotbollssystemet.
Har börjat tröttnat lite på fotbollen, men största sannolikhet är det fotens fel. Inte kul att spela när man har ont.
Hoppas verkligen det försvinner.
 
Vi har avslutning med laget den 5 oktober, ska bli kul :) Ingen aning om vad vi ska hitta på, men något kul blir det väl och någon middag ute.
 
 
Tror inte jag har så mycket mer att berätta.
Saknar min kompis Hanna som är i USA och reser runt. Hon åkte i slutet av augusti och kommer hem 1 oktober. Så det är inte så långt kvar nu tills hon kommer tillbaka. Kanske är lite van från när Malin var i USA ett braaa tag. Men då hade vi Skype. Glad för att du bestämmde dig för att stanna i Sverige i alla fall!
 
Ikväll skulle de ha varit träning. Den blev tyvärr inställd då det regnade och herrarna skulle ha match efterråt. Antagligen fick vi inte förstöra gräset.
 
Åkte hem efter jobbet istället och städade, damsög och lagade skit god lag i ugn.
Ikväll ska jag bara i alla fall kolla på TV. Tror det blir X-factor och Svenska Hollywood Fruar :) Bästa ever.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0