Helgen

Tjabba :)

Helgen har varit suuuper!
I fredags hade jag kräftskiva med jobbet, blev skit lyckad och super god mat. Sjöng snapsvisor och drack en massa gott. Efterrätt och dans hann vi även med!
Runt halv 11 gick jag vidare ut och mötte upp Sara och hennes kille med hans kompisar på Fridays där jag drack en god drink.
Efter det hamnade vi på Sollan som vanligt och jag var riktigt slut eftersom jag hade hållt igång sen halv 5 plus jobbat hela veckan. Blev taxi hem halv 3. Men en väldigt lyckad kväll.
 
På lördagen vaknade jag runt kl 11. Smsade Malin och åkte hem till henne halv 1. Åt frukost, chips och godis samtidigt som filmen The lucky one rullade på datorn, väldigt enkel och bra film med Zac Efron. Men en sån typsik amerikansk film, förutsägbar.

Efter filmen åkte jag hem och gjorde mig i ordning. Skulle åka till Hornstull och träffa Sara och hennes kompisar. Fick lite middag och sen hade jag med mig en pan pizza hehe. (Blev bara 2 cider på hela kvällen eftersom jag hade match sen sent på söndag kväll).
När vi hade förat lite åkte vi till Scandic Malmen och hängde där ett tag. Sen kom Stina och Jenny med deras polare. Skit kul att hänga med så många! Trist bara att jag inte kunde gå all in, utan var tvungen att dra hem runt kl 01. Hade kontakt med syrran lite tidigare under kvällen då vi bestämmde att hon skulle sova hos mig. Så åkte och mötte henne utanför Oxid för att jag är sååå snäll. Sen tog vi tuben hem till mig, drack lite te och åt mackor och somnade som stockar. Sen vet jag inte huur länge vi sov men länge hehe, i alla fall syrran.
Jag skulle tvätta m.m.
 
Efter tvätten började jag tina kyckling för skulle laga mat till mig, Frida och Malin som skulle komma och äta innan matchen. Blev curry kyckling med ris och sås. Asa gott!!
 
Matchen sen igår kväll gick sådär. Vi spelade 2-2 och tappade 3e platsen, så nu har jag fasiken ingen aning om hur det kommer gå när det är en match kvar att spela. Men stört spännande, tre lag slåss om tredje platsen.
 
Idag har jag jobbat och det gick bra.
Gick till Solna C och shoppade lite nya underkläder och en röd snygg halsduk.
När jag kom fram till Sumpan gick jag in på Willys och handlade ingridienser till min köttfärspaj som jag skulle göra. Min första matpaj, spännande!! Just nu är den inne i ugnen. Luktar och se skit gott ut.
Bilder på pajen kommer sen :)

Puuusss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0