Kräftis

Idag efter arbetstid har min avdelning kräftskiva :) Faktiskt min första kräftskiva för i år, om jag längtar!
Gott som bara den! Jag och två tjejer till har hand om dukningen och pyntandet. Kommer bli bra det hehe.
 
Sen vet jag inte vad händer, om vi på drar vidare eller om jag möter upp några andra. Eller så åker jag hem till Malin och tar det lugnt tillsammans med Lina... Får se lite vad som händer, ta det som det kommer.
 
Imorgon har jag inte så mycket planerat. Skönt det! På kvällen hänger jag nog med Sara o hennes kollega. Sen tror jag att Stina kommer. Men sen måste jag hem, för ska ha match på söndag. Iof på kvällen, men ändå. Vill inte vara ute och röja och dricka dagen innan.
 
Så helgen är ganska oplanerad för min del. Jätte najs, länge sen det var så... Är öppen för förslag ;)
 
Pööss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0