Onsdag

Ikväll efter var tanken att jag skulle ha varit med Stina. Men hon var tvungen att lämna återbud.
Så hörde av mig till Sara istället, för nu var jag inställd på att vara med något som ville inte vara ensam.
 
Som tur var kunde bästa Sara komma. Kommer efter sitt jobb :) Käka lite middag och kolla på TV, jag vill i alla fall se Bonde söker fru. Så himla gulligt program.
 
Tur att det inte regnar ute. Inte kul att cykla hem då! Speciellt inte när man ej har några bra regnkläder att ta på sig.
 
Fan, jag måste verkligen börja ta mig till gymmet oftare. Inte varit där på skit länge. Tur att man har fotbollen i alla fall så man får någon slags träning. Men jag betalar ju för gymkortet varje månad, därför bör jag utnyttja det!
Neee nu jäklar ska det bli bättring. Försöka hinna med gymmet innan jobbet tycker jag nästan är bättre än efter.
För efter vill man oftast bara åka hem och chilla.
 
 
Hm, nu måste jag klura ut vad jag ska laga för mat ikväll till mig och Sara. Orkar inte göra värsta middagen, så får bli något enkelt men gott :)
 
Pösss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0